Vycházka a cvičení se sestrami

15.03.2015 13:26

Jak jsem zmiňovala minulý týden, Evě přijela na hlídání Bairra, druhá černá fenečka. Moc jsem se na ni těšila, protože tím jak jsem se mezi nimi rozhodovala, mi je blízká. Domluvili jsme se na pátek na odpoledne na společné venčení a na sobotní cvičák.

Jelikož Brannanka nejela ještě MHD a vozí se všude autem, páneček jí naložil do autobusu a jeli spolu. Dostala i Jackiny starý košík a při zpáteční cestě pochopila, že ho musí mít a přestala ho i sundávat. Cestu zvládli na jedničku, sice prý s velkou dávkou hlazení a podpory. Brannance se v Brně nelíbily pouze sochy, na které štěkala :D Za chvíli došla Lenka s malou Eliškou (Bonou) a Eva s velkou Eliškou, Arwenkou a Bairrou. Holky jsou naprosto identické, mají stejné pohledy, chování a stejně brblají. Jne Bairra má o nějaké to kilo navíc a je to trochu umírněnější. Zato Brannule je prostě rarach, skákající čertík. Holky okamžitě vytvořily černý gang a B+B neustále útočily na Arwen, která je musela krotit. Brannda se ségrou vidí často, tak ji musela vítat a Bairra s ní zase týden bydlí ;) Všechny malé holky byly na procházce poslušné, na zavolání přišly a pořádně se vyběhaly. Po cestě jsme nabrali ještě 4měsíční znakaté štěňátko a fenečku německého ovčáka. Zpáteční cestu zvládla Brannanka opět na jedničku, kousek za Bohunicemi to zalomila a měla problém se vůbec zvednout a z autobusu vylézt. 

Na sobotu jsem se moc těšila, protože jsme na cvičáku nebyly 14 dní a navíc byla naplánovaná brigáda, do které jsem angažovala ještě páníčka. Já jsem hlavně brigádničila ve venčení "dětí." Při cvičení se snažila i Jackie, která ale byla pak nejšťastnější, když mohla asistovat nošení dřeva a pobíhat mezi lidmi na volno. No a taky, když pak mohla dělat "ramena" na štěňata a snažit se je vychovávat, z čehož Bairra nebyla moc nadšená. Všechny tři holky cvičily pěkně, jen Brann se nechala strhnout svou kamarádkou-borderkou a daly si kolem cvičáku naháněcí kolečko a poprvé byla úplně hluchá na přivolání...! :D Spravila to ale pak odložením, na kterém vydržela ze všech štěňat nejdéle, tak mi hned udělala radost. Všechny holky se postupně vyvenčily ještě ve výběhu a Brann si zkusila nějaké překážky - zvlášť houpačku. 

A dneska naše štěňátka slaví už sedm měsíců!

 

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com