Šaratický voříšek 2016

08.05.2016 21:51

Aby tu poslední novinka nebyla smutná, musím se pochlubit dalším úspěchem, který si Jackie připsala na "výstavním" poli. První voříškiádu, kterou jsme letos absolvovaly, byl Šaratický voříšek. Do kategorie pejsků s PP jsem přihlásila i Branndu, protože jsem pak holky chtěla přihlásit do soutěže o Nejlepšího chovatele...;) 

Jackie nastupovala do velmi obsazené kategorie - a nakonec si v konkurenci 15 dalších fenek vyběhala krásné druhé místo! Paní rozhodčí se velmi líbila její milá, kontaktní povaha a její pěkné předvedení. Prostě opět ukázala ten svůj šarm, který dokáže lidi okouzlit a který ji pravidelně vynáší na první příčky. Brannanka nastupovala hned po ní se stejným počtem konkurentek. Paní rozhodčí se taktéž líbila a napsala jí do posudku "klidný temperament", který mě trochu pobavil....;) Na ostrém slunci má naše Brannda nejen korektní ocas, ale i klidnou povahu...;) Brann se bohužel neumístnila, ale dostala alespoň kokardu! Po vyhlášení vítězů celé voříškiády přišly na řadu soutěže a moje vytoužená soutěž o Nejlepšího chovatele...trochu mě mrzí, že jsme si v kruhu nezaběhaly, protože společný běh jsem si před akcí párkrát trénovala, ale i tak se holky předvedly v klidu a rozhodování neměla paní rozhodčí vůbec lehké, protože v kruhu se sešly dvojice od voříšků, jorkšírských teriérů, hovawartů až po velkého švýcara...;) nám to nakonec vyneslo třetí místo a na prvním místě byla zaslouženě skupina voříšků tak, jak to na voříškiádě má být ;) i tak jsem si splnila můj malý sen, aby se obě moje holky potkaly ve "výstaním" kruhu. Vypadá to, že obě byly na své ceny náležitě pyšné!

Akce byla opravdu povedená, paní rozhodčí hodnotily poctivě a nejvíce mě asi překvapil skvělý sponzoring a množství cen, který každý obdržel. Těšíme se na další ročník! ;)

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com