Psí víkendy

22.02.2015 20:41

Tento a předešlý víkend se nesl v psím duchu (u nás taky jak jinak). Obě soboty jsme s holkama strávili na cvičáku, kde si už pocvičila i Jackie. No její motivace na nový cvičák je nečekaně rozhodně menší než Branndy, ale tento týden to už bylo o poznání lepší, ale nepřesvědčilo mě to, abych si troufla zúčastnit se závodu "O zmrzlou vranu", kterou KK Rybníček příští týden pořádá. Za to si s pánečkem užila oba týdny dlouhou vycházku a neomezené hrabání v poli. A dneska jsem nás přihlásila na první coursingový trénink na letiště do Medlánek a byli jsme hodně v očekávní, zda pochopí, o co se jedná. Podala svůj standardní výkon a netrvalo dlouho, aby pochopila, o co jde. Čímž mě neskutečně potěšila a jen potvrdila to, co si myslím už dávno, že jí tyhle neobvyklé sporty a akce baví ;) a aby toho nebylo málo, tak se s ní proběhla i panička, foto přidáme dodatečně;) Tak brzy zas!

 
A Brannule? Zatím se dmu pýchou. Je poslušná, chápavá, vyrovnaná. Z naší skupinky na cvičáku nejlepší a jsem ráda, že mě někdo vyzve k předvedení cviku. A strčí do kapsy i německé ovčáky, a to je změna! Dneska se mě páníček zeptal, jestli mě mrzí, že jsem s Jackií necvičila od začátku také takovým způsobem. Mrzí mě to a hodně, ale obě dostaly do vínku něco jiného. Jackie být pohodovým klidným psem, který za mě zvlášť ve výchově udělal spoustu věcí a který mi otevřel dveře do jiného života..a Brannule dostala jen to nejlepší pro to, aby skákala snad přes ty "nejvyšší překážky". A k tréninku...vyhranila jsem si cviky, které každý týden procvičuje a taky jsem tento způsob zvolila tak, abych mohla zhodnotit, jaké Brann udělala za týden pokroky. Minulý týden jsme měli na programu odložení, týden předtím štěkání na povel a tento týden se vedle odložení zaměříme na nošení hračky a trénink aportu, se kterým bude asi největší problém. Trénujeme hlavně základní poslušnost a na cvičáku i překážky, které může v půl roce absolvovat. 
 
No a poslední novinkou je, že jsem si nakonec tu Ostravu opravdu rozmyslela a jedeme na slovenskou klubovu výstavu, kde budou posuzovat němečtí rozhodčí. Tak Brann snad už bude mít ten první zápis v papírech! A příští týden nás čeká v neděli první trénink obran!

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com