MVP Czestochowa-Konopiska 24.7.2016

24.07.2016 21:54

Tak máme splněnou i letošní polskou misi, 2/3 polského šampiona a i potřebný titul CWC z mezinárodní výstavy ;) Na výstavu jsem se vydali už v sobotu do Konopisky s přespáním v krásném polském městě v Czenstochowe, které je díky kláštěru v Jasne Góře centrem polské víry a hojně navštěvovaným místem. Taky nás překvapily davy mladých lidí, které město navštívily v rámci Světových dnů mládeže 2016 a rozhodně na nás město působilo lepším dojmem než minule Košice ;) 

V neděli ráno jsem vyrazili tedy do nedaleké Konopisky na výstavu. Brann nastupovala ve třídě pracovní opět sama a po zhlédnutí konkurence jsem začala doufat i v toho CACIBa...Brann se opět předvedla standardně a sebejistě a paní rozhodčí ocenila především její typickou hlavu s trochu nižším stopem a ještě jsem zaslechla o jemnějším celkovém formátu, zbytek naškrábaného posudku je pro nás bohužel nerozluštitelný...Brann si od ní paní rozhodčí vysloužila hodnocení V1, CWC a poté i tituly CACIB!!!!! a "Best bitch". Je to prostě moje božanda :-* Tak doufám, že v zimě toho polského šampiona doděláme ;)

Výstavu jsme opět strávili v příjemné společnosti Amara, Giri a jeho paniček. Amaro byl ve třídě šampionů bohužel druhý a šampionát mu ještě o chlup utekl. Budeme mu ale držet palce a věřit, že příště už to vyjde ♥

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com