IHF-speciální výstava 2016

11.09.2016 21:40

V neděli náš už čekala trochu akčnější a aktivnější podívaná, a to v podobě speciální výstavy, která se konala v rámci IHF dní. Moje první myšlenky, když jsem viděla propozice na tuto výstavu, byly, že se snad ani nezúčastníme...ale máme to kousek a jen jsme přece hovawarťáci, jak se patří. V třídě pracovní nás nastupovalo celkem 8, tedy počet, kterého jsem se trochu děsila a navíc Brann je momentálně sice nasrstěná, ale váhově opravdu ve velmi sportovní kondici...;) Pan rozhodčí Ing. Novák ze začátku rozdal VD, čehož jsem se trochu vyděsila, ale musím říct, že moje černé třeštidlo si získalo jeho sympatie a odešla s hodnocením:

"2letá černá fena, harmonická stavba těla, jemně modelovaná hlava, hrudník dostatečně hluboký i prostorný, prostorná mechanika pohybu, výborná povaha" a hodnocení výborná. Vybral nás i na odpoledne do závěřečných soutěží. Odpoledne bylo o největších adeptkách na vítězství docela jasno, každopádně jsme si vyběhaly krásné třetí místo!!! a pan Ing. Novák přidal komentář, že mezi těmito čtyřmi fenami bylo opravdu těžké vybrat tu nejlepší. Takové hodnocení a komentář od zakladatele chovu a po tolika VDčkových českých výstavách jsem zamačkávala slzu. A taky kvůli tomu, že Brann byla na stupních vítězů opět suverénně nejmladší. Jsem na ni moc pyšná!

Také moc gratulujeme Afíčkovi, který si v mezitřídě vyběhal suverénně a velmi zaslouženě V1, CAC a naší sestřičce Elišce (Boně), která v třídě otevřené převálcovala téměř veškerou konkurenci a vyběhala si úžasné V2, res. CAC!!!! Moc gratulujeme oběma!

My se teď budeme věnovat hlavně zkouškám a na konci října nás čeká poslední letošní výstava - mezinárodní v Praze.

 

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com