Hovawartí poslušnost a obrany

07.05.2015 21:29

Tak to vypadá, že se hovíci úspěšně v okrese Brno-město adaptují jak na poslušnost, tak na obrany. Minulý týden byli na obranách dohromady čtyři (Berry, Affík, Brann a Jackie), dneska ve stejné sestavě krom Berry a včera na Rybníčku cvičily dokonce tři sestry z B-vrhu Elibuky ;) Vedle Brann a Elišky začala chodit i plavá sestřička Jessie (Briga) - takový milý medvídek. Holky jsou všechny šikovné, tak snad budeme pokračovat ve stejném tempu i nadále (no jen s Branndou musíme zapracovat na očním kontaktu).

Na obranách mě obě moje holky hodně těší. Ač jsem si dlouho myslela, že Jackie na to není, tak to vypadá, že ji obrany baví z klasiky asi nejvíc. Dneska se i pěkně zakusovala, i když v druhém kole kůži plivala. Ona chtěla totiž peška...tak pro příště mám tu kůži už nechat v autě;) Jen to někdy vypadá, že vyštěká ze sebe svoji psí duši, nebo dohání svůj pětiletý deficit. Uvidíme, jak se to vyvine dál, ale troufám si říct, že nějaký krok dopředu tam vidíme. Na prvním místě jsem ráda, že jsem jí našla něco, co ji baví a bere jako zpestření ;)

Brann minule objevila tajemství štěkání, kousala si do pešku a dneska poskočila na další úroveň - a to si poprvé zkusila oběhnutí zástěny a vyštěkání figuranta. Konečně jsme plně zužitkovaly to naše výborné "štěkej". Ve třech kolech projevila výborný zájem, pevný zákus a jistotu a vítězoslavně si odnesla už klínový pešek. Tak mi vlila optimismus do žil, že k té ZM se dopracujeme. 

Affík i Berry zvládají obrany též s přehledem a nadšením, tak uvidíme, co nám z těch štěňat vyroste ;)

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com