Hanácká národní výstava psů a první návštěva cvičáku

06.01.2015 21:10

Na první lednový víkend jsem toho měla naplánovaného hodně. V sobotu ráno jsem jenom s Brannankou vyrazila na první seznámení se cvičákem na Rybníčku. Odjížděla jsem maximálně spokojená, protože jsem tam měla nejšikovnější štěně - což se asi trochu dalo čekat, protože už vím, co máme trénovat a malá je neskutečně šikovná. A je tam těch hovíků poměrně hodně, z čehož mám asi největší radost. Poté jsme se vydaly spolu na socializaci na výstaviště a pokud by byl volný kruh, trochu si zaběhat. Podařilo se nám oboje a malá byla neskutečně vzorová - šla sama téměř u nohy, po mírném počátečním ostychu působila radostně a nelekla se ani těch největších psů.

V neděli, kdy se vystavovali hovíci, jsem sebou vzali i Jackii, tak malá dělala už "trochu ramena", protože měla svého bodyguarda a nebála se na pár pejsků i zaštěkat. Posuzování u hovíků probělo poměrně rychle, protože jich bylo něco málo přes 20. Konkurenci jsme trochu obhlédli, ale s fenkami, které byly nyní v dorostu, se potkáme asi až ve třídě mladých. Nejvíce mě potěšilo, že jsme se konečně seznámili s Amarem Carpathia Heart a jeho milou paničkou, se kterou si už rok píšeme a dosud jsme se osobně neviděly. Amaro má vedle krásného vzhledu i milou povahu, dokonce mi olízl i tvář, což mě velmi potěšilo a potvrdilo to, že mají s paničkou dobře našlápnuto...k Amarovi se přidal jeden černý pejsek ze třídy dorostu a Brannan byla z kluků úplně hotová...;) a nevšímala si ani černoznakaté milé klidné fenečky Éowyn Debbie-Ann, se kterou se v únoru možné potkáme. No a Jackie se klasicky víc tulila k lidem, pokud zrovna nechtěla malou ochraňovat. No je to naše citlivka...ale ten kovový košík si z výstavy domů odvezla (vedle dobrot, pískacích hraček a aportovacího míčku......:D) a paní, která jí ho zkoušela pronesla: "chudáčku neboj, už ti ho sundám..."

V neposlední řadě jsme se potkali s Romanem a Katkou ze Slovenska, moc jim držíme palce, aby Cattynce krytí na jaře vyšlo a snad se brzy uvidíme na výcviku na Staré Myjavě. No a rozhodla jsem se, že v dubnu zkusíme ten dorost na výstavě v Ostravě...;)

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com