Česko-slovenský závod hovawartů - 27.9.2015 - start naší sportovní kariéry

27.09.2015 22:12

Na dnešní den jsem se těšila, protože se jednalo o naši první velkou "zkoušku". Výsledkem bylo páté místo z 10 účastníků, ze kterého jsem nebyla úplně nadšená, ale ani ne úplně zklamaná. V kategorii mladá naděje, které byla nejvíc obsazená, jsme nakonec obstály a podaly radostný a ochotný výkon, čehož si cením asi nejvíce. Doufám, že ze mě spadla trochu nervozita, protože pokud zapracujeme na tom, že Brann přestane dělat opičky, může mířit i při poslušnosti mnohem výš.

Poslušnost na vodítku - 9 bodů z 10, bez zaostávání, pěkný oční kontakt, paní rozhodčí nás pochválila.

Poslušnost bez vodítka - 17 bodů z 20, mírné zaostání, zopakování povelu

Přivolání - 9 bodů z 10, odběhnutí až po chvilce, krásné přiřazení k noze

Aport - 14 bodů z 20, balonek přinesla, ale udržet ji při začátku cviku bylo prakticky nemožné. Někteří aportovat nechtěli, Brann naopak až moc. Naposledy jsem použila při aportu balonek.

Polohy u nohy - 7 bodů z 10, lehla i stoupla si dvakrát, bohužel ;)

Přenesení, chůze po nepříjemném terénu - krásné zastavení, chůze u nohy, po 10 bodech. 

Odložení - 5 bodů z 10, opičky...něco ve stylu: Já jsem Brannda, nebudu tady ležet, chci na áčko!!

Máme mezery, o kterých vím, ale věřím, že máme dost prostoru je zlepšovat. Do konce listopadu nás čekají snad i zkoušky ZOP a ráda bych naplánovala do konce roku ještě nějaký závod. Na závěr bych chtěla poděkovat hlavně za zorganizování závodu, krásné ceny a příjemně strávený den a příští rok se budeme těšit na Slovensko ;)

 

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com