Canicrossový seminář - tahání se psem

30.12.2014 15:03

 Ahoj kamarádi!

 

Tak nakonec nás seminář, kterého jsme se víceméně zúčastnily ze zvědavosti, hodně nadchl a potvrdil mi to, že hovawart je prostě jeden z nejvšestrannějších psů, který se s pánečkem pustí do čehokoliv. Včera ráno jsem se vydaly do Lelekovic, což je směrem na Svitavy za Brnem a až na pár svátečních řidičů, kteří mně po cestě pili krev a mému šílenému orientačnímu smyslu jsme dorazily na místo s předstihem (i když jsem teda nejdřív nechápala, kam mě ta polňačka dovede...:D). Sešla se parta fajn psů, obzvláště mě zaujali grifonci se svou energií a jedna slečna ridgebacka, která byla naprosto perfektní a předváděla mi vzorový nousetouch ;-) 

 

Začali jsme taháním, kdy pes měl na postroji připevněný řetěz a během u nohy jsme zkoušeli, co obstojí, případně jak bude reagovat. Jackie s prvním běžela naprosto v pohodě, nebála se hlučící věci, kterou měla za zády - což je dobré i na zlepšení kondici. Vedle teoretické části byl druhou praktickou částí lehce sprinterský běh s několika zastávkami, kde běžela skupinka psů a mělo se zkusit i předbíhání. No nebudu zastírat, že jsem z toho byla úplně vykolejená, víc než Jackie. Bylo to pro mě naprosto nové, vedle mého neoblíbeného běhu mě ještě někdo táhne. Při zpáteční cestě se mi ale vodítko zamotalo nějak do nohy, Jackie zatáhla a já ležela už na zemi. Je ale málo věcí, kvůli kterým by dostala nadáno a tohle byl přesně ten případ, byla to hlavně moje chyba! Závodnící z nás nebudou - teda krom 24. 5., kdy se na stejném místě uskuteční závod pro začátečníky a který mě víc než láká, hlavně když polovinu výbavy máme doma. Bylo to příjemné zpestření soboty a myslím, že pro nás jako účastníky s rekreačními ambicemi akorát dostačující. Uvidíme, je to hlavně na mě, protože Jackii nemám nečekaně co vytknout, jen já jsem se táhla jak pytel brambor...;-)

 

A jinak, kdybyste měl někdo zájem, Facebook - Canicross v Brně nebo https://canicrossvbrne.cz/, holky a jejich semináře jsou opravdu velmi motivující, hlavně když vám ukážou i praktickou ukázku se svými psi ;-)

 

R+J

 

 

canicross1.jpgcanicross2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com