Brannanka dneska složila svoji druhou zkoušku!

17.11.2015 17:29

Brann dneska složila v Hartíkovicích svoji druhou zkoušku ZZO s hodnocením prospěla a za 45 bodů. 

Přivolání  - 8 bodů

Ovladatelnost na vodítku - 7 bodů (několikrát mě zatahala za čouhající rukáv od mikiny)

Polohy sedni - lehni - 5 bodů, bohužel co je jednou perfektní, podruhé to tak být nemusí. 

Aport volný - 7 bodů (pomalé předsednutí)

Odložení za pochodu - 8 bodů - u tohoto cviku mě zráta bodů mrzí asi nejvíc, Brann si bohužel pár dní před zkouškami začala sedat k noze předčasně, tak zase máme co pilovat.

Odložení dlouhodobé - 10 bodů, překvapivých, vydřených 10 bodů a ve srovnání s některými delší odložení než u některých vyšších zkoušek.

Speciální cviky:

Přivolání za ztížených podmínek - absolutní nezájem o míč, o psy a mazala do auta, takže jsem přivolávala na třikrát.

Chování ve skupince a ponechání o samotě - absolutně nic neřešila, prospěla výborně.

Rozhodčí Slavomír Bořuta, který dnes nikomu nic zadarmo nedal

Jako odměnou za zkoušku ji náš figurant Ivan dával úplně nový, nevyžvýkaný rukáv a Brann zapomněla na všechno, co jí od rukávu odrazovalo a kousala jak nikdy předtím, až jsme z toho měli radost oba dva. No snad jí to vydrží a časem přestane řešit i normální rukávy. Každopádně její drive se v posledních dnech neskutečně zlepšil, což jsem zpozorovala již v sobotu, kdy jsme s Berry a Afíkem byli na tréninku a průzkumu terénu. Takže dnes mi trochu zase stoupla naděje na úspěšné jarní/letní absolvování ZMky.

Přikládám pár fotek našich puberťáků ;)

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com