Brannan si připsala další zkoušku - Fpr 1

06.07.2016 15:27

I přesto, že jsem ze začátku sezóny měla strach, že plánovaný červencový termín zkoušky FPr1 nedodržíme, manko jsme dohnaly a na zkoušku od Hartvíkovic vyrazily. Zkouška se konala pod Českou kynologickou jednotou a rozhodcovala paní Ing. Lenka Novotná. Terén - naprosto vyschlá nízká louka, stopu jsem šlapala až v 8.30 hod, takže i ranní rosa byla fuč. Stopu měla ve tvaru U, 120 kroků první úsek, 80 kroků druhý a 100 poslední. Šířka byla bohužel kratší, než jsme s paní rozhodčí myslely, tak jsem musela prostřední úsek zkrátit, poslední natáhnout a vzít to přes cestu. První předmět (dřevo) byl v druhé polovině druhého úseku a druhý (koberec) stopu ukončoval. Paní rozhodčí mi říkala, že jsem měla stopu ukončit raději před cestou, ale Brannda má kolejí nastopovaných dost, tak jsem ji věřila, že si s tímto oříškem poradí.

Stopu bohužel nešla Brann dle mých představ, první úsek šla hezky, pak zjistila, že stopu nemá tak starou, na jakou je zvyklá v tréninku (s čerstvějšími stopami má bohužel z 95 % problém a chodí je s vyšším nosem) a podle toho tomu odpovídalo i vypracování prvního lomu. Poslední úsek zabrala trochu víc, cestu zvládla výborně a kousek za cestou označila předmět a konec stopy. Tak jak měla stopu pod své možnosti, tak luxusně podržela předměty a ztratila jeden bodík pouze za to, že si přisedla u druhého předmětu. Takže suma sumárum 81 bodů, 61 za stopu a 20 za předměty, hodnocení dobře. Hodnocení bylo od paní rozhodčí spravedlivé, chyby psa okomentovala.

Tak hurá na cizí stopy a přípravu na FPr2 ;)

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com