Zkouškový konec sezóny...;)

13.11.2016 15:48

Po úspěšné zkoušce FPr2 se moje soutěživé já heclo a rozhodla jsem se, že bychom mohly zkusít odejít ještě letos i zkoušku trojkovou. Jelikož má Brann za letošní rok nastopováno hodně, nevěřila jsem, že by to byl problém. Tréninky jsme střídaly - stopy dlouhé, kratší s více či méně předměty, méně, více propamlskované...většina na osení s různou délkou stáří, vlastní i cizí. Přípravu tedy měla pravidelnou. Na zkoušku jsem se vydaly dnes, na uvláčenou zmrzlou, suchou hlínu s mírným větrem do nedalekých Střelic. Při šlapání stopy mě ale polilo horko, protože pan kladeč dělal obrovské kroky, lomy neuzavřel, prostě jsem trochu čučela, že dnes se tak ještě někde šlapou stopy...oproti tomu, co jsem viděla letos šlapat a nebylo toho zrovna málo...nevím, zda to tak mělo být. Bylo mi jasné, že Brannan se s touto situací možná neporve a možná bych od ní ve dvou letech chtěla taky moc. Bohužel po nášlapu měla problém s pachem a sice se ho snažila najít, ale v podfoukaném terénu to na ni bylo asi moc, proto jsem i já zkoušku záhy ukončila. Myslím, že má na víc než se domotat na konec s minimálním počtem bodů a po letošním výkonu by si to ani nezasloužila. Jelikož jsme zkoušku letos v plánu víceméně neměly, nejsem zklamaná vůbec a naopak jsem na Brannan moc pyšná...(no jo, možná i trochu na sebe :D )

Suma sumárum - za letošek jsme posbíraly: ZM, BH, ZZO1, FPr1, IPO-VO, FPr2, ZPU-1

Z výstav - res. CAC SR, 2* CWC, 2* CAC SR, CAC, NSwR, CACIB, BOS

Příští týden se chystáme na výcvikové dny na Starou Myjavu a v sobotu na Česko-slovenský závod, kde startuji v kategorii BH. Jelikož jsme kvůli stopám a obranám poslušnost téměř netrénovaly od září...bude to  asi hodně veselé ;) ale jedeme tam především kvůli atmosféře a konečně si zase taky zacvičit někde pod odborným dohledem...;) 

Jinak k celé letošní sezóně...Byly momenty, kdy jsem se cítila hodně mizerně, zvlášť po několika neúspěšných výstavách a taky momenty, kdy jsem se cítila v naprosté euforii. I když jsme si něco zopakovaly a něco ještě zopakujeme, z každé chyby se snažím vytěžit maximum a napravit ji. Mám vedle sebe ale naprosto skvělé stvoření, které do toho jde se mnou a s kterým můžu konečně zažívat pocity, kdy vím, že jsme vítězně prošly cílem a něco dokázaly. Jsem neskutečně šťastná, že Brannan je moje! A díky všem okolo mě, protože bez nich bych si nemohla "žít ten můj sen".

Kontakt

www.jack-brann.webnode.cz Zbýšov radka.schmolzova@gmail.com